Vattengympa

"
Igår hade jag fullt upp, dagen började med ett besök hos barnmorskan. Min ordinarie barnmorska var sjuk så jag fick en annan dam som var väldigt speciell, ingen kemi mellan oss överhuvudet taget och jag kände mig aningen ledsen när jag gick därifrån för de kändes som hon ifrågasatte allt jag sa. Tur att de bara var den här gången som jag fick träffa henne... 

Efter jobbet bar de iväg på vattengympa för gravida för första gången. Det gick kanonbra och var så himla kul! Behövde verkligen göra de här, vi var ett härligt gäng tjejer och man fick den där tjejkänslan i gruppen, hon som höll i passet (Åsa Östberg) var också kanon! Verkligen att rekommendera till alla som går med magar i vädret, jag är nog den som blir kvar längst i gruppen med BF 30 april och någon tjej var beräknad nu på torsdag. Vi hade gympa i en timme och satt och pratade om allt som har med bebisar, förlossning osv. den andra timmen. Innan vi skulle avsluta kom även en tidigare deltagare med sin lilla bebis på besök och berättade om sin förlossning, jätte spännande! 

När jag kom hem var jag så trött så när G kom hem från gymmet så gjorde vi lite soppa, med färskt bröd sen somnade jag som en stock =)


Fina blommor jag fick av G häromdagen.


"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0