Den stora nyheten är ute!

"
Jag ska få en bebis. 
Så är det och jag har försökt att hålla det hemligt för allmänheten så länge som de gick eftersom de är det största man kan vara med om i livet och alla som känner mig får ju reda på allt som händer i mitt liv ändå men i morgon går jag in i vecka 25 och de börjar synas en hel del så därför valde jag att gå ut med det. De är en underbar känsla att få känna den lille sparka inne i magen och vi är så glada. 
 
Det har vart både upp och ner, trötthet och illamående har jag fått tass med under de första 12 veckorna. När jag och Glenn var i Grekland sov jag i princip bort hela veckan och kunde inte äta mer än gurka hela veckan så jag tyckte de var så skönt att få komma hem. Annars har jag klarat mig bra förutom nu när jag fick njurbäckeninflammation som i sin tur ledde till njurbäckenträning som gör att jag kommer få äta smärtstillande resten av graviditeten. 
 
Vi har också flyttat till en större lägenhet och bor nu i södra Ekällan i en nybyggd fin lägenhet, jättefint område med många barn, nära till stan och med Friskis och Svettis runt hörnet. Troligtvis kommer jag att byta till det gymmet när bebisen har kommit så kan man springa ner och träna när bebisen tillåter utan att behöva göra några större planeringar. Även ett nytt bilköp var nödvändigt, vi valde att köpa en Audi A6 kombi så nu är de största bitarna såsom bil och bostad klart iallafall. 
 
Under mammaledigheten kommer jag att börja plugga 2 kurser på distans efter sommaren och jag har inte lagt min  dröm om att bli polis på hyllan. Det som är så skönt är att Glenn är färdig med sina studier och för honom är de lika viktigt som för mig att jag ska få studera till det jag vill. Vi har pratat mycket om hur vi ska göra i framtiden även innan graviditeten och blir en flytt till en annan stad aktuellt så är de det som gäller. 
 
Det ska bli en otrolig resa att få en liten bebis och allt som hör till, självklart kommer jag att skriva om de här i bloggen men kanske inte så detaljerat. Vi har kommit överens om att vi inte kommer lägga ut några bilder på bebisens ansikte. Vad det är för kön på bebisen kommer jag att vänta med att berätta likaså namnet. 
 

Första klädesplagget vi köpte till bebisen, vår nya bil och slutligen en bild på vår hall. Tyckte att de var en bra bild som symboliserade de 3 största sakerna som skett under 2013.
"

Kommentarer
Postat av: Sambon

❤️

2014-01-08 @ 17:25:09
Postat av: anonym

Hej! går du på polishögskolan i solna? Tänkte kolla om du vet när ni har Öppet hus där?

2014-01-15 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0