Hemska hemska dag!

"
Idag kom den dagen som jag hade hoppats aldrig skulle komma. Mamma ringde vid 07.30 i morse och jag förstod då att något hade hänt, hon bad mig sätta mig upp och jag frågade om de hade hänt Tracy något. Hon förklarar läget och jag bryter ihop, min fina tjej! Hon hade börjat vingla och spy igår så mamma hade åkt in akut med henne och de visade sig att hon hade fått en blodsjukdom trots intensivvård över natten så svarade hon inte på bahandling och mådde så dåligt på morgonen att de humanaste var att låta henne somna in. Vi åkte och hämtade upp Matilda och Nic påvägen hem till mamma och sedan direkt till djursjukhuset. Tracy var så svag att de fick bära in henne och de syntes att hon gjorde så gott hon kunde för att hålla ögonen öppna, vi satt med henne i en kvart och bara klappade och pratade med henne och ett tag trodde jag hon dog i våra händer. När vi kände att vi var redo så fick hon en spruta och somnade in. Jag kände ändå att de var dags efter den kvarten, hon var så sjuk och de var verkligen hemskt att se henne lida så, det var verkligen hjärtskärande. Vår fina tjej<3

Tracy var världens finaste hund, hon har funnits med i mitt liv sedan jag var 11 år. Hon följde mig igenom tonåren och har alltid vart en trogen vän. Hon var så otroligt älskad av alla och en väldigt väldigt speciell liten fröken och ja, en riktig liten fröken var hon. Min fina fina vän. Hon älskade att vara hemma och gå på sina långpromenader i skogen och att bara luffsa runt och nosa.

Hemska dag!
Jag älskar dig Tracy 2004.05.19 - 2013.10.27



"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0